Ik heb geen baby meer

5.12.16

in

... ze is nu echt een meisje.
Gister was mijn baby jarig en is ze officieel geen baby meer. Wij hebben nu een dreumes thuis. Ookal zag ik dit allang in haar gedrag en karakter dat ze groter werd. Duidelijk antwoorden op haar naam, het babbelen en het lopen. Maar gister was dat dus allemaal echt en is ze ook op papier geen baby. 


Ze heeft het heel erg leuk gehad tijdens haar verjaardag, ookal moest ze heel erg wennen aan alle drukte en heisa. Ze is natuurlijk nog veel te klein om het helemaal te begrijpen. Waarschijnlijk dacht ze alleen wat doen al die mensen hier? Pas later toen bijna iedereen weer weg was werd zij een beetje zichzelf en begon met haar cadeaus te spelen. Het was voor mij als nieuwe moeder ook een aparte ervaring. Gaat alles wel goed? Vindt ze het wel leuk? Is het niet te druk? Waren een paar vragen die de halve dag in mijn hoofd gingen. Dit zal denk ik over een paar jaar wel routine worden of bij de volgende baby. In ieder geval was het zeker even wennen, voor haar en voor mij. 


Verder vond ik het een hele leuke en fijne eerste verjaardag maar ben blij dat de volgende pas over een jaar is. Na al die voorbereidingen is het zo snel voorbij en kan de schoonmaak na alles beginnen. Alle speelgoed en cadeaus opruimen en die kleine die ontdekt wat voor nieuws ze allemaal heeft. Zelf lopen en kijken naar al het nieuws, want ja ik ben toch geen baby meer dit kan ik zelf denkt ze. Zelf eten met haar nieuwe lepel en zelf het cadeaupapier scheuren. Want ja ik heb geen baby meer. Ik heb een grote dreumes.


XDeb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten